Monday, March 14, 2016

Merawat Eczema Tanpa Krim Steroid.

TESTIMONI 9 : ARIANA MARYAM & AINUL FADZILAH

(Gaya bahasa diolah semula oleh Zarida Zakaria)

Assalamualaikum. 

Saya Ainul, ibu kepada Ariana Maryam yang berusia 1 tahun 3 bulan. Saya ingin kongsikan pengalaman saya dan anak saya, Maryam yang mempunyai masalah eczema pada pipi yang teruk.

Pada umur Maryam 4bulan, pipi Maryam naik merah dan kering. Bertambah teruk apabila cuaca panas, kulit menjadi semakin kering dan pipi semakin merah sehinggakan berdarah.

Maryam  tidak selesa dengan keadaan dirinya. Maryam sering menggaru-garu dan menangis-nangis apabila kepanasan. Risau melihat keadaan maryam ketika itu.

Pelbagai jenis krim yang saya telah saya cuba namun tidak sesuai untuk Maryam. Ada sesetengah ubat ada bahan kimia dan jadi saya takut untuk sapukan pada pipi Maryam. Risau terkena tangan Maryam dan bimbang Maryam memasukkan tangannya ke mulut.

Akhirnya, saya jumpa krim Shaklee iaitu HERBAL BLEND. Saya tidak risau lagi untuk sapukan pada pipi Maryam kerana saya tahu bahawa bahan yang terkandung dalam HERBAL BLEND adalah terdiri daripada bahan semulajadi, selamat dan berkesan.

Setiap hari saya akan menyapu HERBAL BLEND pada pipi maryam secara konsisten. Semasa Maryam berusia 11 bulan pipi Maryam sudah tidak lagi merah dan kering. Pipi Maryam semakin bersih, putih dan cantik.

Hati ibu mana yang tidak gembira bukan?

Sehingga kini, HERBAL BLEND adalah krim WAJIB ada di rumah saya dan pasti saya bawa ke mana-mana sahaja kami pergi.

Terima kasih Shaklee kerana mengembalikan senyuman puteri saya Ariana Maryam. Semuanya dengan izin Allah. Alhamdulillah..

Credit to FB Supermom Shaklee Story.
Klik Untuk Order: Herbal Blend

Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
No ID: 1070721
6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis