Sunday, April 10, 2016

Merawat Kulit Wajah Kusam Dan Berminyak

TESTIMONI 13 : NOR RUZANNA HANEE

(Gaya bahasa diolah semula oleh Zarida Zakaria)

Assalamualaikum

Saya Nor Ruzanna Hanee atau lebih manja dipanggil sebagai ana. Dulu-dulu orang panggil saya dengan gelaran ‘dayang senandung', mula-mula tu ok la tetapi lama-kelamaan tersentap jugak apabila dipanggil macam tu. Dalam hati hanya Allah sahaja yang tahu betapa sedihnya saya. Macam-macam usaha saya lakukan untuk hilangkan kulit kusam dan berminyak sehinggakan kulit saya menjadi sensitif akibat menggunakan produk yang tidak bersesuaian.

Akhirnya takdir Allah saya dipertemukan dengan Shaklee. Sebagai permulaan, saya mengambil Vitamin E Shaklee sahaja kerana ketika itu Vitamin C Shaklee tiada di pasaran. Pada awalnya saya berkira-kira untuk membeli Vitamin E Shaklee. Tetapi setelah dibuat perkiraan, sebotol Vitamin E boleh bertahan selama 4 bulan dengan pengambilan sebiji sehari. Selain ditelan sebagai supplement, Vitamin E Shaklee juga boleh digunakan sebagai masker.

Alhamdulillah..kini kulit wajah kusam saya beransur hilang dan kurang berminyak dengan pengambilan Vitamin E yang konsisten. Tona kulit pun menjadi semakin sekata dan tiada lagi yang memanggil saya dengan gelaran ‘dayang senandung'.

Credit to FB Supermom Shaklee Story.
Klik untuk Order: Vita E Complex


Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
No ID: 1070721
6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis