Saturday, April 23, 2016

Atasi Masalah Haid Tidak Teratur, Jeragat Dan Kulit Kusam

TESTIMONI 014 : SUHAILA ABDUL

(Gaya bahasa diolah semula oleh Zarida Zakaria)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya Nor Suhaila Abdul , dikenali sebagai Kak Su. Saya berusia 40 tahun. Saya ingin berkongsi cerita tentang pengalaman saya menggunakan produk Shaklee.

Sebelum ini kulit saya tidak pernah mengalami masalah sehinggalah saya melahirkan anak yang ke 3. Muka saya dipenuhi jerawat dan kulit saya mulai kusam dan kering. Jeragat mulai naik di pipi dan juga di bahagian hidung. Saya pernah mencuba berbagai-bagai produk kecantikan dan supplement tetapi semuanya tak pernah kekal. Sehinggalah saya diperkenalkan oleh adik ipar saya dengan kolagen Shaklee. Pada mulanya, saya hanya mencuba sekotak. Tetapi selepas itu saya berhenti mengamalkannya kerana saya tidak konsisten mengambil kolagen tersebut setiap hari.

Suatu hari, saya diserang sakit di bahagian pinggang sebelah kiri sehinggakan saya tidak dapat bangun dan sakit yang amat sangat. Selepas mendapatkan rawatan doktor, disahkan bahawa bahagian kiri buah pinggang saya terdapat batu karang. Doktor memberi saya ubat untuk pecahkan batu karang. Walaupun, saya makan ubat tersebut sehingga habis, rasa sakit semasa kencing dan masalah kencing tidak lawas masih saya alami. Disamping masalah batu karang, saya juga mengalami masalah tekanan darah rendah serta sering pening dan juga  tidak didatangi haid selama setahun lebih.

Selepas bertanyakan kepada adik ipar dan membaca tentang testimoni supplement Shaklee, saya nekad ingin mencuba VIVIX. Selepas mencuba vivix selama sebulan secara konsisten, perkara pertama yang menggembirakan saya ialah, kitaran haid saya kembali normal. Tanpa saya sedari, rasa sakit seperti dahulu sudah tidak dirasai lagi. Saya tidak lagi mengalami sakit dibahagian buah pinggang kiri, tiada lagi masalah kencing kotor serta tidak lagi mengalami sakit kepala keterlaluan seperti dahulu. Malah, saya jarang sekali berjumpa doktor untuk mendapatkan rawatan. Dengan vivix, boleh dikatakan saya akan mengambilnya setiap hari sebelum tidur tanpa terlupa. Kesan lain yang saya rasai adalah saya tidak mudah rasa letih dalam menguruskan 5 orang anak di rumah dan mengurus anak murid di sekolah. Tujuan asal saya mengambil Vivix adalah untuk menyembuhkan sakit batu karang. Tetapi banyak pula kesan sampingan baik yang saya dapat.

Dan yang paling mengujakan saya adalah saya sendiri tidak sedar akan perubahan pada kulit muka dan wajah sendiri sehinggalah saya menjumpai gambar lama ini. Kesan jeragat dan kulit kusam mulai pudar dan tona kulit semakin sekata. Dan kini, saya mula konsisten semula mengambil kolagen Shaklee bagi mendapatkan hasil yang lebih umphhh….

Sehingga ke hari ini bukan saya sahaja yang mengamalkan produk Shaklee malahan seisi rumah saya mulai daripada si kecil yang berusia 3 tahun sehinggalah suami saya. Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan Shaklee dan dengan izinNya kesihatan saya semakin baik. Alhamdulillah.Sehingga kini saya adalah pengguna tegar VIVIX…I love vivix very much…muahhh..
Klik untuk order: Vivix Shaklee

Credit to FB Supermom Shaklee Story

Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
No ID: 1070721
6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis