Thursday, September 25, 2014

Kenapa Saya Join Shaklee???




Ni vision board saya..kalau tengok orang lain punye vision board lawa2 je kan..saya ni tak reti sangat nak edit2 gambar nie..ok la kot cam ni je:)

Setakat nie, nie vision yang paling penting untuk saya capai secepat mungkin..lepas2 nie boleh la tukar gambar lain pulak..letak gambar rumah idaman, kereta idaman, tempat nak gie melancong kan..

Saya yakin dengan Shaklee saya boleh capai semua nie sebab dah ramai mentor2 yang dah berjaya..yang penting kena usaha yang berterusan tanpa kenal putus asa. Yakin dengan janji ALLAH. Saya yakin Allah takkan sia-siakan usaha saya. DIA maha melihat setiap usaha yang saya lakukan. DIA maha tahu apa yang saya inginkan..Hanya DIA yang tahu masa yang terbaik untuk DIA beri semua nie pada saya.

Perkara pertama yang saya perlu capai adalah RESIGN GOV secepat mungkin..dah tak larat dah kerja dengan Gov nie..penat..gaji mmg la tinggi tapiiii....banyak tapinya..SAYA NAK RESIGNNNN!!! JUN 2015 aci tak:))

Saya target untuk hantar surat resign bila dapat bonus Shaklee RM10k sebulan..pastu boleh jadi WAHM..kerja dari rumah je...anak2 jage sendiri..membesar depan mata sendiri..seronoknye:)

Saya akan berusaha sampai dapat master Coordinator..Masa nie la nak kumpul duit nak settlekan hutang rumah, kereta dan personal loan..Saya berjanji dengan diri sendiri, saya takkan tambah hutang lagi...sekarang kena usaha untuk LANGSAIKAN SEMUA HUTANG.

Bila dah BEBAS HUTANG boleh la nak pie HOLIDAY je memanjang kan...

Saya takkan pernah berhenti sehingga semua yang saya tulis dalam vision board nie tercapai..

Walaupun suami tidak memberi sokongan penuh atas apa yang saya lakukan, tapi saya tahu ALLAH SENTIASA ADA untuk saya. 

Macam Mane nak capai semua ni??

Buat semua MASTER CHECKLIST & KONSISTEN..itu pesanan untuk diri saya.

Buat apa yang PEMBERI REZEKI SUKA..cepat atau lambat hanya DIA yang tahu.


~USAHA, TAWAKKAL, DOA~




No comments:

Post a Comment

AddThis