Saturday, March 22, 2014

Anak Sihat Dengan Nutriferon Shaklee

Alhamdulillah. Dah kembali berhujung minggu. Bangun pagi2 terus mandi ngadap komputer. Ambil peluang masa anak tengah tidur untuk update blog. Pagi ni saya nak berkongsi tentang anak saya Athirah yang mengalami batuk yang berpanjangan. Boleh kata dah sebulan. Mungkin sebab bercampur dengan kawan2 lain di nursery menyebabkan dia selalu selsema dan batuk.

Alhamdulillah, saya mula perasaan Athirah dah tak lagi batuk sejak seminggu yang lepas. Dan tak muntah2 macam dulu setiap kali dia batuk. Mungkinkah sebab saya bagi dia makan Nutriferon Shaklee? 



Sejak seminggu yang lepas saya memang bagi Athirah makan Nutriferon secara konsisten. 1 sachet untuk 2 hari makan. Berkongsi pulak dengan adiknya Zulfa. Jadi, boleh kata untuk sehari 1/4 sachet jela. Jimat kan :). RM 181.20 untuk 30 sachet. Boleh tahan untuk 2 bulan. Kalau untuk dewesa, pengambilan yang disarankan adalah 1 sachet sehari. InsyaAllah saya akan terus bagi Athirah dan Zulfa Nutriferon secara konsisten. Sekarang ni, bila cakap "siapa nak gula2 ummi?", mesti Athirah dan Zulfa terus datang bukak mulut. Seronok tengok anak suka makan supplement. Semua untuk kebaikan mereka. Tak sanggup nak tengok anak sakit. Jadi, saya nak kuatkan sistem imun mereka dengan Nutriferon Shaklee yang pastinya semulajadi. Kalau boleh tak nak bagi anak makan antibiotik lagi (saya bukan anti moderm medicine ye, cume kalau ada pilihan yang berasaskan bahan semulajadi saya PILIH BAHAN SEMULA JADI).

Ingin tahu lebih lagi mengenai Nutriferon Shaklee? Atau supplement lain yang sesuai untuk anak anda?

Tiada yang lebih berharga dari kesihatan anak-anak.

Klik Untuk Order : Nutriferon Untuk Anak Sihat

Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
+6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com
FB : Zarida Mom & Baby Shoppe

No comments:

Post a Comment

AddThis