Saturday, October 17, 2015

Pengedar Shaklee Hospital Selayang/Taman Amansiara


Maaf ye..terpaksa spesifik cakap "Hospital Selayang" sebab nya saya bekerja di Hospital Selayang dan pergi kerja pun suami yang hantarkan. So saya takkan COD ke tempat lain. Kalau nak COD kat Taman Amansiara pun boleh sebab saya memang tinggal disana.

Nota: Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia.

Jangan segan2 godek2 blog saya..nak senang boleh terus pilih pada bahagian "Apa masalah anda" untuk dapat maklumat lanjut.

Apa istemewanya kalau anda beli produk shaklee dengan saya?

Saya menjanjikan konsultasi tip top kerana saya bukan sahaja pengedar shaklee yang berilmu tetapi juga seorang pegawai farmasi yang mempunyai pengalaman kerja selama 6tahun.

Saya boleh jadi pakar rujuk anda dalam masalah dibawah:

1) Penyusuan susu ibu

Pengalaman sendiri:

Anak pertama: menyusu 3bulan sahaja.
Anak ke2: menyusu sehingga setahun dengan stok kais pagi makan pagi.
Anak ke 3: anak berusia 45 hari freezer peti ais 2pintu dah penuh. Sekarang anak dah 11 bulan masih fully breastfed lagi. Stok EBM yang bulan 5 pun banyak lagi. Rasa tak mampu nak habiskan sebab anak saya lebih suka susu segar. Alhamdulillah..saya masih mampu membekalkan susu segar untuk anak saya ke nursery setiap hari.

InsyaAllah, saya boleh jadi kaunselor laktasi anda yang tak bertauliah (insyaAllah akan pergi training untuk dapatkan sijil kaunselor laktasi suatu hari nanti)


2) Masalah diabetes / kencing manis.

Saya bukan pengidap diabetes tetapi saya adalah seorang pegawai farmasi yang menjalankan MTAC Diabetes sejak mula berkhidmat sehingga sekarang. Kami memberi kaunseling berkaitan Diabetes termasuk kaunseling ubat-ubatan, perubahan cara hidup dan pemakanan. Kami tahu apa target dan pemonitoran dalam pesakit diabetes yang penting untuk mengawal masalah diabetes.


3) Anak selalu demam-batuk selsema.

Saya juga seperti anda seorang ibu bekerja dan terpaksa hantar anak ke nursery yang selalu terdedah dengan sebarang jangkitan. Demam-batuk-selsema dah sinonim dengan anak kecil yang dihantar ke nursery. Tetapi Alhamdulillah, sejak amalkan Shaklee, anak2 saya jarang sakit, kalau sakit pun tak melarat.

3) Masalah ibu hamil.

Masalah paling biasa dikalangan ibu hamil adalah masalah hemoglobin rendah. Saya adalah pengidap anemia yang kronik sejak sebelum kahwin lagi. Apabila hamil, paras hemoglobin saya makin teruk. Alhamdulillah sejak mengamalkan Shaklee secara konsisten  Hemoglobin saya telah berada dalam paras normal.


4) Dan lain2 lagi masalah kesihatan yang berkaitan kanak2, ibu hamil dan ibu menyusu. Sebagai seorang pegawai Farmasi, kami juga diajar serba sedikit berkaitan penyakit2 kronik yang lain dari segi bagaimana penyakit itu bermula, risiko2 penyakit, langkah2 pencegahan dan banyak lagi maklumat yang berkaitan. Semua ilmu ini kami perolehi semasa belajar di Universiti dalam Ijazah Farmasi.

Jadi, jangan ragu2 untuk memilih saya sebagai Distributor Shaklee anda.

Pilihlah Distributor Shaklee yang berilmu yang menawarkan konsultatsi tiptop bukan sekadar jual Shaklee dengan harga murah tetapi tiada konsultasi yang sepatutnya.

Buat pilihan bijak.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
No ID: 1070721
6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis