Tuesday, November 3, 2015

Ostematrix Cinta Hati Saya

(1/11/2015):

Pagi nie rase liat sangat nak bangun pagi. Sedar2 dah pukul 8pagi. Time period macam nie la..kalau boleh solat insyaAllah 30minit sebelum subuh dah bangun:)). 

Pagi nie rase teruk sangat. Badan sakit2. Lepas bangun terus keluar ke ruang tamu. Nampak suami tengah mengadap komputer siapkan projek baru dia. Terus mintak suami urutkan badan.


Tengah2 berurut, baru teringat malam tadi lupa nak telan cinta hati saya, Ostematrix!!!

Patutlah badan sakit2 dan liat sangat nak bangun pagi nie. Malam tadi balik lewat. Sampai rumah terus masuk tidur. Lupa nak telan cinta hati saya nie..


Sejak amalkan Ostematrix setiap malam sebelum tidur, memang senang bangun pagi. Badan pun rasa segar je. Mana taknya, Ostematrix yang terdiri daripada kalsium, vitamin D & magnesium membantu untuk tidur lebih lena (Baca lanjut: Atasi masalah tidur malam).



Selain bagus sebagai sumber kalsium yang membantu untuk tidur lena, Ostematrix membantu dalam masalah sembelit. 

Tak percaya??

Anda boleh merasai kesannya seawal 1 dos sahaja. Saya adalah pengidap sembelit kronik sejak zaman universiti lagi. Tapi sekarang Alhamdulillah saya bebas sembelit 100%. (baca lanjut: Cara Elak Sembelit).



Jadi tiap2 malam sebelum tidur saya wajib telan Ostematrix untuk tidur lebih lena dan bangun dalam keadaan segar bugar. Ditambah lagi saya ibu menyusu yang masih lagi bangun setiap 2jam untuk susukan anak walaupun anak dah nak masuk umur setahun. Ostematrix sangat2 membantu mengurangkan sakit badan akibat kerap menyusu dan mengepam.

Klik Untuk order: Ostematrix

Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
+6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis