Wednesday, March 16, 2016

Rahsia Berat Badan Ibu Cepat Turun Selepas Bersalin

TESTIMONI 10: FITRIYATUL ASYIQIN

(Gaya bahasa diolah semula oleh Zarida Zakaria)

Assalamualaikum...

Perkenalan saya dengan Shaklee bermula dengan set menyusu bajet iaitu ESP dan Alfalfa. Saya mula mengambil set ini sejak anak berumur 6 bulan iaitu Januari 2014.

Niat asal menyertai Shaklee adalah untuk berbisnes tetapi saya tidak begitu aktif dan hanya buat ala kadar sahaja. Begitu juga dengan pengambilan vitamin-vitamin Shaklee, saya tidak mengambilnya secara konsisten.

Sampailah suatu ketika, apabila saya konsisten mengamalkan set menyusu Shaklee, saya dapat merasakan sendiri perubahannya dimana susu cepat penuh dan banyak kali saya mengalami bengkak susu. Akhir tahun 2014, saya nekad untuk konsisten mengamalkan ESP, Alfalfa Complex, Lecithin, Ostematrix dan juga B Complex.

Alhamdulillah, semenjak konsisten mengamalkan set menyusu Shaklee rezeki susu ibu untuk anak saya melimpah-ruah.

Apabila mengalami masalah bengkak susu, saya akan konsisten mengambil Lecithin untuk meredakan bengkak susu.

Paling teruja apabila saya berjaya mendapatkan berat badan asal saya sebelum mengandung. Saya dapat rasakan badan saya lebih bertenaga.

Alhamdulillah kini anak saya Adam Khalish sudah berusia 2 tahun 5 bulan dan masih menyusu susu ibu sepenuhnya.

Dengan hanya mengambil set menyusu, saya bukan saya direzekikan dengan susu badan yang melimpah-ruah, tetapi saya berjaya mendapatkan semula berat asal saya sebelum hamil tanpa perlu berdiet ikat perut.

Siapa kata ibu menyusu tidak boleh tampil kurus bergaya?

Saya sudah buktikan berat badan saya turun dengan Shaklee.

Alhamdulillah .

Credit to FB Supermom Shaklee Story.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
No ID: 1070721
6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis