Saturday, March 12, 2016

Rahsia Dapatkan Tona Kulit Lebih Sekata

TESTIMONI 8 : HALIZA KAMIS

(Gaya bahasa diolah semula oleh Zarida Zakaria)

Sebelum ini kulit saya menjadi sensitif gara-gara berhenti menggunakan produk Lxxnxs selepas lebih kurang 5 bulan penggunaan(2kotak). Kemudian saya mengambil keputusan untuk menghentikan penggunaan mana-mana produk kecantikan kulit selama sebulan.

Saya bermula dengan menggunakan Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite & Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 Nutriwhite pada hujung bulan Jun 2015 sehingga kini. Pada Julai 2015, sebagai tambahan kepada 2 produk Nutriwhite sebelum ini, saya menggunakan Overnight Renewal Whitening Cream Nutriwhite setiap malam sebelum tidur. Pada September 2015, saya menambah Gentle Makeup Remover Nutriwhite dalam koleksi penjagaan kulit Nutriwhite ini.

Kesannya, kulit saya lebih halus, liang-liang pori mengecil, parut jerawat dan jeragat semakin pudar, kulit kurang berminyak dan tona kulit lebih sekata. Kini saya jarang memakai mekap tebal untuk menyembunyikan kesan parut dan jerawat. Saya hanya oleskan bedak bayi sahaja jika hendak keluar bekerja dan berjalan-jalan. 

Selain mengamalkan produk penjagaan kulit Nutriwhite, kini saya konsisten mengamalkan Garlic Complex, Ostematrix, GLA Complex, Lecithin, Vita-C S dan Cinch Shake untuk kesihatan kulit, pengurusan berat badan dan kesihatan dalaman wanita.

Rasa gembira kerana dapat merasai perubahan yang sangat positif apabila kita menjaga kesihatan luar dan dalam. Kini, saya rasa lebih berkeyakinan.

Credit to FB Supermom Shaklee Story.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
No ID: 1070721
6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis